Maja, Kristina, Camilla and Emma report...

mandag den 11. oktober 2010

Trænger til massage! :i

min krop ømmer sig. Den kan ikke slappe af. Efter igår er min krop bare blevet ødelagt :/ Skuldre, albue, fødder, legmuskler, tommeltot og læn. HJÆLP! <3 




For at komme mere i dybden af, hvad der er sket, kommer der lige en lille historie her:

Igår var jeg helt vild klar på at spille håndbold, fordi jeg bl.a. havde haft en vidunderlig lørdag aften. Nå men videre med historien... Vi varmer op og skal snart til at spille kamp. (: Den bedste fløj spiller starter selvfølgelig på banen, og jeg starter på bækken. (: det havde jeg intet problem med. Efter 5 min. af kampen sker der en voldsom ulykke med den bedste fløj :/ Jeg kom på banen og skulle spille de sidste 45 min. :O og så kan jeg siger jer, at jeg er ødelagt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar