Maja, Kristina, Camilla and Emma report...

fredag den 12. november 2010

Livet

Gud har givet os livet. Jeg takker for mit liv og håber
på et lykkeligt liv frem over. 
Livet er kun noget, du får forærret en gang. Nyd det! 
Lykke, lykke og mere lykke.. Alle håber på et lykkeligt liv.
Når jeg bliver gammel, vil jeg sidde og se tilbage på et lykkeligt liv. Jeg vil fortælle om 'dengang' jeg var barn til mine børnebørn. Fortælle om livets værdier, som jeg engang fik fortalt. For dem til at sætte pris på livet og være taknemmelige for dét, som de har, som jeg blev gjort opmærksom på, da jeg var mindre. Jeg har altid fået at vide, at jeg skal være glad for, at jeg er sund og rask og har det godt, og det gør jeg!
Jeg værdsætter livet. Det er en chance, du har fået. Noget du skal udnytte...
Vær glad for den du er, og hvad du er blevet! Værdsæt de værdier du har fået. Tænk på hvor heldig du er. Hvor forkælet du egentlig er i forhold til andre i verden. Du lever godt! Vi lever godt!
Lev livet!
Livet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar